Kako primerno jesti in piti na piknikih

Pikniki so stalnica poletnih mesecev – veliko dobre žar hrane, piknik (mehurčkaste) pijače in sladkih dobrot. Vsem tem jedem se je težko upreti, zato želimo poskusiti vse po malem; ob tem se velikokrat prenajemo ter posledično postanemo utrujeni in brez energije. Poleg tega pa takšna stopnja sitosti niti ni zdrava za naše telo. Kako jesti in piti, da se ne prenajemo ter da vzdržimo zdravo razmerje hrane in pijače na tovrstnih gurmanskih druženjih?

Odlična preventiva pri prenajedanju na piknikih je, da pred vsakim obrokom spijemo kozarec vode. Voda namreč daje občutek sitosti, kar pomeni, da bomo tako pojedli manj in bomo prej siti. Rešitev je lahko tudi hrustljava zelenjava - solata pred glavno piknik jedjo in hrustljava paprika, paradižnik ter kumarice kot dodatek ob jedi. Solata, tako kot voda, poveča občutek sitosti že v začetku, da se ne zaženemo v žar dobrote z volčjo lakoto, ki vodi k prekomernem vnosu hrane. K vsakemu mesnemu grižljaju lahko vključimo košček hrustljave zelenjave, saj bomo tako ustvarili ravnovesje med mesnimi in zelenjavnimi jedmi ter v telo vnesli manj “težke” hrane, ki povzroči utrujenost.

Na piknikih so pogosto prisotne gazirane pijače in pivo. Gazirane pijače vsebujejo veliko sladkorja, pivo pa je, kot vemo, težko za želodec in predstavlja še en dodaten obrok. Torej je najbolje, če se tem pijačam že ne moremo popolnoma odreči, da ostanemo pri enem malem kozarcu vsakega in ne posegamo po večjih količinah. Namesto tega se raje držimo osvežilnih pijač kot sta voda in limonada. Tako se bomo držali ravnovesja hrane in pijače ter se s tem izognili napihnjenosti ter občutku polnosti.

Kaj pa sladki prigrizki ob koncu? Najboljša izbira bi bilo sočno sadje kot je na primer lubenica. Zaradi visoke vsebnosti vode je takšno sadje láhko za želodec in hitro prebavljivo. S tem bomo zaužili tudi manj sladkorja, ki ga je v pecivih in tortah ogromno. Če se res ne moremo (ali nočemo) ubraniti vseh ponujenih sladkih dobrot, pa se sami ponudimo za pripravo sladice - uporabimo recepte za sočne pite, kamor dodamo polovico manj sladkorja, kot je predpisano v receptu.

To je le nekaj nasvetov in trikov, ki jih lahko uporabimo na piknikih, da se izognemo prenajedanju, napihnjenosti in utrujenosti zaradi težke hrane.
 

Priporoči Priporočaj
X

Pošlji prijatelju

Natisni Natisni

Recepti

Imate vprašanje za nas?